El conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat, Miquel Sàmper, reivindica Catalunya com una de les regions europees punteres perquè la indústria de xips i semiconductors impulsi la seva activitat. "Catalunya està molt preparada en la fase de disseny i prefabricació; ara tenim molt clar que hem de fer el salt cap a la fabricació de xips i semiconductors", ha apuntat en una atenció als mitjans, tot destacant la importància del sector en un context marcat per les amenaces a la UE del president dels Estats Units, Donald Trump. "Europa ha de ser més independent", ha apuntat Sàmper. En aquest sentit, també ha destacat que Catalunya ja es prepara per assumir la presidència de l'Aliança de Regions Europees de Semiconductors (ESRA) l'any 2026.
ARA MATEIX
Política
Miquel Sàmper reivindica Catalunya per impulsar la indústria europea de xips i semiconductors
- El conseller d'Economia i Treball, Miquel Sàmper, atenent als mitjans a Brussel·les -
- ACN / Albert Cadanet
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2025 a
les 06:57
Actualitzat el
04 de juliol de 2025 a les
07:17
Et pot interessar
-
Política
El règim del 81
-
Política
Cas mascaretes: igualtat en l'aplicació de la llei
-
Política
Begoña Gómez arriba als jutjats per entregar el passaport per ordre del jutge Peinado
-
Política La UDEF acusa Zapatero de cobrar 200.000 euros per influir en el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Política El jutge cita a declarar Julio Martínez, l'empresari amic de Zapatero, el 21 de juliol
-
Política
Un exjugador del Barça es declara obertament independentista i incendia les xarxes socials
