El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, no ha pogut confirmar aquest dilluns si dimecres es reunirà amb els líders de Podem, Pablo Iglesias. "No sé quan ens veurem", ha contestat a un periodista durant una compareixença de premsa a les Canàries, on ha volgut deixar clar que només parlaran de "solucions i no de cadires".
El líder socialista també ha afirmat que traslladarà a Iglesias la necessitat d'acabar amb l'actual "bloqueig institucional" que només beneficia "Rajoy i el Partit Popular" i perjudica "els milions d'espanyols que pateixen la crisi, les retallades i la desigualtat provocada per les polítiques de la dreta". Sánchez també ha defensat l'acord amb Ciutadans i ha dit que aquest és "ferm i obert a la resta de formacions".
La setmana passada el PSOE es va avenir per primera vegada a reunir-se de manera bilateral (sense la presència de representants de C's) amb el líder de Podem i amb IU. Tot plegat va posar en alerta C's, que va restar importància a les trobades.
Sánchez es reunirà amb Iglesias per parlar de solucions, «no de cadires»
El líder socialista defensa l'acord amb Ciutadans i diu que és "ferm i obert a la resta de formacions"
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2016 a les 14:56
Et pot interessar
-
Política Marlaska acusa el PP de fer un «ús partidista» dels incendis per tapar els seus errors
-
Política On són els catalans de Feijóo?
-
Política I ara, els menors migrants: més llenya al foc PSOE-PP
-
Política La CUP colla el Govern perquè actuï davant la gelateria de Gràcia que discrimina el català
-
Política L'Argentina i nosaltres
-
Política Colau embarcarà diumenge a la Flotilla que salparà de Barcelona cap a Gaza