Josep Sánchez Llibre, exdirigent d’UDC i exdiputat al Congrés, s’incorpora aquest dimecres a la cúpula de la CEOE, la gran patronal espanyola, per encarregar-se de les relacions de l’organització amb el Parlament espanyol. Sánchez Llibre serà adjunt a Joan Rosell, el president dels empresaris. La decisió s'ha produït al llarg de la reunió de la junta directiva que està tenint lloc en aquests moments, segons fonts empresarials.
D’aquesta manera, la CEOE vol aprofitar tot el capital polític acumulat per qui va ser diputat a Madrid durant vint-i-quatre anys. Hi ha tot un bloc de temes que van de la política industrial a la fiscal i energètica que són prioritats estratègiques per la Ceoe i el coneixement profund que l’exdirigent d’Unió Democràtica té del funcionament de l’Estat serà de molta utilitat en l’actual context.
Vicepresident de Conserves Dani, Sánchez Llibre ja era membre de l’assemblea general de la CEOE en representació de Foment del Treball, l’organització patronal catalana. La seva incorporació a l’equip de Rosell és fruit d’un procés de converses de molts mesos i s’ha dut a terme amb discreció.
Sánchez Llibre s'incorpora a la cúpula de la CEOE
L’exdiputat i exdirigent d'UDC serà adjunt a Joan Rosell per dur les relacions de la patronal espanyola amb el Congrés dels Diputats
Ara a portada
Publicat el 19 d’octubre de 2016 a les 13:05
Actualitzat el 20 d’octubre de 2016 a les 15:17
Et pot interessar
-
Política El Govern expedienta Red Eléctrica i Endesa per saber les causes de l'apagada
-
Política El PSC espera que ERC i Comuns avalin un tercer suplement de crèdit de 500 milions
-
Política El TC admet a tràmit el recurs de Turull per l'amnistia però no li aixeca la inhabilitació
-
Política Junts critica el «tripartit encobert» per l'aprovació del segon suplement de crèdit del Govern