Només 24 hores després de renunciar a l'acta de diputat i de comunicar -sense poder reprimir l'emoció- que començarà a treballar per "refundar" el PSOE, Pedro Sánchez ja ha posat en marxa la maquinària per tornar. L'exsecretari general dels socialistes espanyols ha iniciat la seva campanya amb la creació d'una pàgina web per recollir suports dels simpatitzants, tal com informa Europa Press.
"Treballem junts des de ja per recuperar i reconstruir el PSOE", es llegeix en el portal habilitat per l'exlíder socialista, que insta els simpatitzants a "afiliar-se" al moviment. L'equip de Sánchez demana omplir un qüestionari en el qual se sol·licita nom, cognoms, codi postal i correu electrònic.
Després de comunicar el seu adéu del Congrés, Sánchez ja va expressar que pretenia en la nova etapa fora del grup parlamentari socialista: "A partir de dilluns agafo el meu cotxe per recórrer tots els racons d'Espanya, i escoltar els que no han estat escoltats". Crítica a la gestora del partit i declaracions d'intencions sobre el seu futur.
La compareixença de dissabte de Sánchez, que ara passa a ser militant de base, ja instava la gestora a posar data, aquest mateix dilluns, al proper congrés de la formació, on estaran en joc tant el lideratge com l'estratègia política. "Tenim un projecte que és favorable als valors socialdemòcrates i contrari a Rajoy", va apuntar davant de la premsa, al mateix temps que criticava la gestió del president reelegit.
Sánchez posa en marxa la campanya per repensar el PSOE
L'exsecretari general dels socialistes espanyols, que aquest dissabte va renunciar a l'acta de diputat, estrena una pàgina web per "afiliar" simpatitzants i activa l'ofensiva per "refundar" el partit
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 30 d’octubre de 2016 a les 13:00
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres