Les inspeccions a diverses embarcacions que divendres va realitzar un vaixell de l’Armada espanyola a la badia de Roses han estat vistes com a "sospitoses" per al diputat gironí de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), Toni Strubell, més quan des dels seu partit indiquen que feia més d’un any que aquesta mena de presència no es produïa.
Strubell, que ha indicat que el sector pesquer ja està en una "situació difícil per la minva de captures i per la pujada del preu del carburant", tenen a més el "greuge afegit" de no poder "escollir les millors àrees del Golf de Roses per a la instal.lació de piscifactories marines" perquè ho impedeix "la normativa militar". SI constata que l'exèrcit espanyol, amb episodis com els vols rasants de F-18 i ara amb els controls de l'armada s'ha convertit en "el principal mitjà que utilitza l’estat espanyol per frenar el procés cap a l’alliberament nacional, a través d’una actitud amenaçant i intimidatòria".
ARA A PORTADA
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
-
Puigdemont trasllada a la cúpula de Junts que a la tardor es decidirà el futur del suport a Sánchez Oriol March
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
Publicat el 27 d’octubre de 2012 a les 08:22
Et pot interessar
-
Política Un missatge nítid a Carles Puigdemont: què significa la sortida de Jaume Giró?
-
Política L'espot de l'ANC per la Diada crida l'independentisme a «reaccionar» i reprendre la mobilització
-
Política Jutges i fiscals conservadors pressionen el fiscal general perquè no assisteixi a l'obertura de l'any judicial
-
Política Dimiteix el secretari d'Hisenda, clau en el finançament singular
-
Política L'ordre de detenció de Puigdemont arriba finalment a la taula del TC
-
Política La CUP veu en la reunió Illa-Puigdemont l'«antiga sociovergència» i creu que va ser «ordre» de Sánchez