El diputat d'ERC Joan Tardà ha fet una crida a establir un procés de diàleg i negociació amb l'estat espanyol. En un article a El Periódico, el dirigent republicà assegura que "aixecar la bandera del diàleg bilateral amb l'Estat" serà "un objectiu ineludible" dels pròxims temps. En aquest sentit, afirma que Catalunya "és una realitat constituent" i no "una autonomia més" i, per tant, cal "donar per superades les articulacions amb l'Estat de caràcter multilateral".
Tardà reconeix que durant un temps es continuarà en "la fase de confrontació manifestada per la negativa de Rajoy" d'acceptar el diàleg bilateral per buscar una "resolució democràtica". Tampoc hi ajudarà, diu el diputat d'ERC, "l'increment de la judicialització del conflicte". Malgrat tot, demana "perseverar a través d'una acció governamental de la Generalitat eficient, diligent i progressista". "És aquesta perseverança que enterrarà la fase de la confrontació i en farà possible una de nova de diàleg, negociació i intermediació internacional".
Tardà demana obrir un procés de «diàleg bilateral» amb l'Estat
El diputat d'ERC crida a perseverar en aquesta opció "a través d'una acció governamental de la Generalitat eficient, diligent i progressista"
ARA A PORTADA
-
Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell Marc Descals
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
Publicat el 02 de maig de 2018 a les 17:10
Et pot interessar
-
Política Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre
-
Política ERC, els Comuns i la CUP demanaran que Catalunya trenqui relacions amb Israel
-
Política L’ANC torna a apostar per una Diada descentralitzada: com seran les manifestacions?
-
Política Continua l'allau de dimissions a l'ANC: marxen Josep Costa i més secretaris nacionals
-
Política Operació Reformista 2.0: què vol Miriam González?
-
Política La casta funcionarial