Joan Tardà, diputat d'ERC al Congrés espanyol, s'ha referit aquest dimarts als casos de corrupció que afecta la classe política afirmant que "em sento avergonyit com a ciutadà". Entrevistat a El matí de Catalunya Ràdio i preguntat per l'operació Pètrum que afecta l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, Tardà ha dit que "la corrupció és un insult, però que serveix també perquè la ciutadania caigui d'una puta vegada del cavall".
El diputat d'ERC al Congrés ha avançat que treballarà perquè la nova república catalana "no cometi els mateixos errors" que segons ell va cometre l'estat espanyol a la Transició i ha demanat "parir una democràcia d'excel·lència". "No es tracta només de canviar de bandera", ha advertit. Tardà ha explicat que, respecte a la corrupció, "de vegades m'agafen ganes de plorar per no generar-me violència a mi mateix".
Tardà: «La corrupció és un insult, però serveix perquè la ciutadania caigui d'una puta vegada del cavall»
El diputat d'ERC al Congrés afirma que se sent "avergonyit" per l'operació Pètrum que afecta la família de l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2015 a les 08:56
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Les cares del pacte PSC-ERC: on són ara els negociadors de la investidura d'Illa?