Terricabras alerta que al PSC ja hi ha «qui demana canvis en la direcció»

El candidat d'ERC apunta que en el cas de l'agressió a Pere Navarro, “la senyora de Terrassa és la més innocent de tots”

Publicat el 14 de maig de 2014 a les 10:42
Josep Maria Terricabras, en roda de premsa a la seu d'ACN Foto: Jordi Palmer / Nació Digital

El candidat d'ERC-NECat-Catalunya Sí al Parlament Europeu, Josep Maria Terricabras, ha evitat pronunciar-se sobre el futur polític de Pere Navarro pel cas de l'agressió de Terrassa, indicant que no sabia si hauria de plegar “per això”, però afegint que “vist des de fora el PSC té tants problemes, que ja hi ha membres que demanen canvis en la direcció del partit”. “Són arguments que ells han de debatre, perquè és un afer intern d'un altre partit”, ha afegit.

De fet, Terricabras considera que el cas de l'agressió a Pere Navarro, un cop s'ha conegut la identitat de l'agressora i la seva desvinculació amb el procés sobiranista “s'hauria de donar per tancat”, tot afegint que el cas “no hauria d'haver començat” i que, tot i l'agressió, que “lamenta”, “la senyora de Terrassa em sembla la més innocent de tots”, ja que “els primers judicis” de l'incident “no van ser afortunats”.

“No hi ha crispació a Catalunya”

Així mateix, el candidat d'ERC ha apuntat que l'atac al Pi de les Tres Branques, així com “que es serrin màstils d'estelades són una autèntica llàstima”. “No sóc partidari que es cremi cap bandera”, ha assenyalat Terricabras, “però el que és clar que no hi ha crispació a Catalunya”. “Segons com, parla de crispació a Catalunya sembla que sigui per provocar-la, però els catalans no caurem en aquest tipus de temptacions”, ha afegit.