Ramon Tremosa està convençut que si l'Estat no permet la consulta del 9N, cada comici tindrà un caire plebiscitari. De fet, aquesta tarda durant una visita al port de Roses, el candidat de CiU ha apuntat que si l'Estat no permet la consulta, "les properes eleccions, les municipals, tindran un caràcter plebiscitari, com en certa manera ho van ser les del 2012 sobre la consulta".
En aquest sentit, Tremosa ha recordat les paraules del líder dels liberals europeus que ahir va participar en la campanya de CiU, Guy Verhostafd, quan va afirmar que "la voluntat dels catalans expressada d'una manera o altra, s'haurà de respectar". D'aquesta manera, Tremosa valorava la conclusió de la fiscalia en el cas de la impugnació de la cessió del padró de l'Ajuntament de Cabrils, en la qual s'assegura que l'Estatut no permet celebrar la consulta.
Tremosa apunta les plebiscitàries a les municipals
El candidat de CiU assegura que si l'Estat no permet la consulta tots els comicis tindran un aire plebiscitari
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2014 a les 17:11
Et pot interessar
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló