Tremosa: «Espanya imposa un corralito aeroportuari a Catalunya»
El candidat de CiU carrega contra els sistema espanyol que obliga a passar per Madrid el transport transoceànic
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de maig de 2014 a les 15:44
El candidat de CiU a les europees, Ramon Tremosa, s'ha queixat amb contundència del tracte de l'Estat als aeroports i ports catalans. En un col·loqui amb l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, celebrat aquest migdia a Barcelona, Tremosa ha acusat Madrid de practicar un "corralito aeroportuari a Catalunya". D'aquesta manera ha definit l'obligació que l'Estat imposa dels vols transoceànics de passar per Madrid. Una opció que, segons el candidat de CiU, Barcelona pot esquivar amb els creueristes nord-americans. De fet, per a Tremosa, per poder acabar amb aquesta reclosa, l'opció és esdevenir un Estat.
Et pot interessar
-
Política Salutació ràpida entre Illa i Ayuso: el president parlarà en català i la líder madrilenya ha amenaçat de marxar de la reunió si no es parla en castellà
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell