Tura lamenta que l'ambigüitat pugui tenir premi

Montilla recupera posicions a les cases d'apostes passant dels 16 a 1 als 13,5 a 1

Publicat el 25 de novembre de 2010 a les 13:13
Montserrat Tura ha fet campanya a Reus. Foto: ACN

La número 2 de la candidatura socialista, Montserrat Tura, ha acusat Artur Mas de mantenir-se “en l'ambigüitat de les frases genèriques”. Tura ha lamentat que segons les enquestes “sembla que l'ambigüitat tingui premi” i ha fet una crida a votar a José Montilla “perquè nosaltres presentem propostes concretes i som fidels als nostres principis”.

Un míting “llampec” de la consellera de Justícia a la plaça de Prim de Reus davant unes quaranta persones ha estat el principal acte amb públic de la candidatura socialista aquest dijous al matí. Tot queda a l'espera de l'acte central de la campanya que se celebra aquest vespre al Palau Sant Jordi de Barcelona. Montilla ha cridat els socialistes a omplir el Sant Jordi en tots els mítings des que va desvetllar-se el recinte on se celebra.

Tura ha anunciat també a Reus que els socialistes es proposen estendre a tot el territori els jutjats especials contra la violència de genere. La candidata ha recordat que de les onze víctimes d'aquesta xacra que hi ha hagut aquest any, només tres havien denunciat la seva situació. Per això el PSC vol ampliar la xarxa de serveis per aquests casos. L'anunci s'ha fet amb motiu de la commemoració del Dia Internacional contra la violència de genere.

Després del míting “llampec” la candidata, acompanyada de l'alcalde Lluís Miquel Pérez, ha passejat pel centre de Reus per demanar el vot.

Millora la cotització de Montilla a les cases d'apostes

Les enquestes fetes públiques no indiquen precisament una millora de la posició del PSC en les intencions de vot. En canvi les cases d'apostes sí han anunciat un acostament entre Montilla i Artur Mas. A Betfair la aposta pel triomf del candidat socialista va començar la campanya pagant-se 16 a 1. Ara es paguen 13,5 euros per euro apostat. Una evolució similar a la cotització a ”Mi apuesta”. Però les dues empreses mantenen el favoritisme per Mas. La seva victòria es paga a només 1,05 euros per euro apostat.