L'ANC a Euskal Herria, creada el mes de febrer passat, es presentarà oficialment aquest dimarts a Bilbao i farà una representació de la V a la capital biscaïna a l'avantsala de la celebració de la Diada, el proper Onze de Setembre.
En un comunicat, l'ANC apunta que es va constituir el mes de febrer passat formada per catalans residents al País Basc i per ciutadans bascos amb llaços familiars o de solidaritat amb Catalunya.
Els membres d'aquesta plataforma faran la seva presentació oficial al Kafe Antzoia de Bilbao a les 20.00 hores, acte que anirà a càrrec del vicepresident de l'ANC, Jaume Marfany. A continuació, celebraran un col·loqui en el que debatran els elements clau del procés català amb la participació de Gorka Knörr Borràs.
A més, hi haurà un estand en el qual podran obtenir més informació sobre el procés de Catalunya i es podrà signar una petició "pel dret a decidir i altres formes de col·laboració amb l'Assemblea".
Abans de la xerrada, l'ANC a Euskal Herria farà a les 18.30 hores una representació de la V, com a avantsala a la que es farà a Catalunya l'11 de setembre per la Diada.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2014 a les 16:27
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol situa la imputació de Begoña Gómez en la «campanya d'assetjament» a Sánchez
-
Política El PP demana al Parlament rebutjar que els Mossos assumeixin les competències de ports i aeroports
-
Política Sánchez obrirà el curs amb la condonació del deute pactada amb ERC
-
Política I ara un pacte d'estat? Els incendis tornen la crisi climàtica al primer pla amb els deures per fer
-
Política Els Comuns posen el nom de Colau damunt de la taula per reflotar Sumar
-
Política Junqueras adverteix els socialistes que s'han «situat a anys llum» de l'aprovació d'uns pressupostos