Unes 1.500 persones donen suport al referèndum i al Govern a Sabadell

La plaça Sant Roc ha acollit la concentració convocada a totes les localitats catalanes | L'alcalde, Maties Serracant, no ha rebut encara cap notificació del govern espanyol i manté el suport a la cita

  • Acte de suport al referèndum i al govern de Sabadell | Juanma Peláez -
Publicat el 08 de setembre de 2017 a les 21:27
Unes 1.500 persones, segons la Policia Municipal, s'han concentrat aquest divendres al vespre a la plaça Sant Roc de Sabadell, just davant de l'Ajuntament, per donar suport al referèndum del proper 1 d'octubre i a la decisió de l'alcalde, Maties Serracant, i del govern local de fer-hi costat. Ho fan després que ahir Serracant va signar el decret conforme la ciutat se suma a la petició de la Generalitat per col·laborar en l'organització de la cita.

La concentració ha comptat amb la participació de l'alcalde, així com de l'exalcalde Juli Fernàndez, i diversos representants polítics de la ciutat. Serracant ha explicat que encara no ha rebut cap notificació per part del govern espanyol, tot i que ja s'ha publicat al BOE, però manté ferm el seu compromís amb l'1-O.
 

Juli Fernàndez i Maties Serracant, en l'acte de suport al referèndum i al govern de Sabadell. Foto: Juanma Peláez


"L'alcalde de Sabadell no ha de prendre cap posició, ja és pública, que és la de facilitar que es pugui exercir el dret a decidir", ha assenyalat en una atenció als mitjans. De la mateixa manera, ha explicat que no és competència de l'Ajuntament decidir en quins espais es farà el referèndum, donat que ho ha de fer públic la Generalitat.
 

L'Urni, en l'acte de suport al referèndum i al govern de Sabadell. Foto: Juanma Peláez
 

Acte de suport al referèndum i al govern de Sabadell. Foto: Juanma Peláez