Nova proposta de cara les eleccions europees: una llista independentista unitària "sense polític i amb la gent de la Via Catalana". Aquesta és la proposta que ha emès, aquest migdia, l'alcalde de Vic i president de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI), Josep Maria Vila d'Abadal.
En la presentació a Vidrà, Osona, de la nova plataforma política que impulsa, el Moviment Demòcrata Català, Vila d'Abadal ha demanat fer un tour de force independentista de cara els comicis al Parlament europeu que s'han de celebrar el maig de 2014. "Hem de fer una llista conjunta per la independència amb la gent que va fer possible la Via Catalana", ha proposat l'alcalde de Vic sense definir cap nom en concret, més enllà d'apuntar la possibilitat dels seus impulsors.
De fet, Carme Forcadell ha estat un nom que ha sortit en totes les càbales en les especulacions d'una futura llista conjunta.
Vila d'Abadal suggereix que Forcadell encapçali una llista unitària a Europa
Política
Proposa una candidatura independentista "sense polítics però amb la gent de la Via Catalana"
ARA A PORTADA
-
Societat Un incendi al Solsonès se suma al d'Aiguamúrcia i complica l'operatiu dels Bombers Marc Orts i Cussó
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Actualització: Els Bombers despleguen recursos terrestres i aeris per sufocar un incendi de vegetació a Lladurs Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
05 d’octubre de 2013 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Política
Ofensiva de Junts per portar el concert econòmic al Congrés dels Diputats
-
Política
ERC demana a Junts que no bloquegi el nou finançament per «pànic electoral» a Aliança
-
Política
Illa defensa el nou finançament a Madrid: «Prou desconfiança amb Catalunya»
-
Política
La Fiscalia retira l'acusació contra Vergés i Argimon per la vacunació de policies
-
Política
El CNI admet que va espiar David Fernández i Carles Riera amb Pegasus
-
Política
El veredicte definitiu de l'amnistia: Europa asfaltarà el retorn de Puigdemont?
