Alumnes dels instituts de Ripoll i Olot es reparteixen els Gerbert

El certamen, dedicat a les ciències, economia i humanitats, ha arribat a la 12a edició

Publicat el 24 d’abril de 2012 a les 12:01
El passat dissabte 21 d'abril la sala Josep Maria Anglada de la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll va acollir el lliurament dels guardons de la dotzena edició dels Premis Gerbert. Els premis, dedicats a les ciències, l'economia i les humanitats, es van repartir entre alumnes dels instituts d'Olot i Ripoll.

En l'apartat Quadrivium (ciències) la guanyadora va ser Ona Casals Seix de l'IES La Garrotxa d'Olot mentre que en Quadrivium (economia) va recaure en Laura Castells Castany de l'IES Abat Oliba de Ripoll. Per altra banda, el Trivium (humanitats, arts i ciències socials) va ser per la vallfogonina Ester Casas Canal de l'IES La Garrotxa d'Olot. Tots tres premis estan dotats en 300 euros patrocinats per la Fundació Eduard Soler, la Unió Intersectorial Empresarial del Ripollès i l'Ajuntament de Ripoll, respectivament.

El jurat va estar format per Antoni Llagostera, president del Centre d'Estudis Comarcals; Jaume Cabaní, director d'innovació de la Fundació Eduard Soler; Ada Badia i Marta Freixedas, de la Unió Intersectorial Empresarial del Ripollès i Jordi Martí, col·laborador de la UIER i gerent de Comunicacions del Ripollès.