El Comforsa Ripoll va perdre totes les possibilitats d'aconseguir la Lliga de Divisió d'Honor de futbol sala després de perdre dissabte a la Garriga per 3 a 1. Els ripollesos necessitaven puntuar per arribar amb possibilitats a la darrera jornada. I és que el Masquefa, virtual campió, tenia assegurat els punts dels dos darrers partits per la incompareixença dels seus rivals.
Els vallesans dissabte van aconseguir avançar-se per 2 a 0 amb les dues úniques oportunitats clares que van tenir. Dani Abellán va reduir diferències a cinc minuts pel final però poc abans d'acabar el partit la Garriga va sentenciar amb el tercer. Els ripollesos es volen centrar ara amb la Copa, competició que van guanyar l'any passat.
El Comforsa Ripoll es deixa la Lliga a la Garriga (3-1)
El Masquefa és virtual campió de la competició

ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament du a terme les tasques de manteniment d’estiu a les instal·lacions esportives municipals Redacció
-
L'IPC a les comarques gironines augmenta al 2,4% per l'increment de les assegurances, la llum, el gas i els combustibles Redacció
-
Una cinquantena de pagesos es mobilitzen a Girona per reclamar que puguin caçar tot l'any si pateixen danys Redacció
-
Publicat el 31 de maig de 2011 a les 10:17
Et pot interessar
-
Societat Així és el 4x4 elèctric que s'ha dissenyat per visitar Vall de Núria
-
Societat Rescaten 15 menors i 5 monitors que no podien tornar al seu campament per la pluja en la riera de Beget
-
Societat La pagesia i el sector forestal de la Vall de Camprodon uneixen forces per «un futur digne»
-
Societat L'edifici centenari de l'ateneu de Campdevànol comença les obres de reforma
-
Societat Aquest és un dels pobles més bonics de Catalunya: medieval, intacte i amb encant de conte
-
Societat Queralbs planeja la xarxa de calor amb biomassa per a llars i edificis públics