El Museu-Monestir de Sant Cugat acull del 16 de febrer al 30 de març l’exposició Lluís Ribas, 40 anys de pintura, un repàs a la seva trajectòria artística que mostra 29 de les seves pintures més representatives de diferents èpoques, seleccionades per la comissària de la mostra, Rosa Ferrer. L’exposició es podrà veure al claustró del Monestir i a la Sala Capitular.
A més de la mostra pictòrica que es podrà veure al Monestir, l’exposició ajunta sinèrgies i serà també un acte solidari, tot continuant el projecte “Art solidari” que l’artista va començar ja fa uns quants anys a la ciutat. En aquesta ocasió Ribas col·labora de nou amb el club Rotary Sant Cugat per aconseguir vacunes contra la pòlio.
Al llarg dels dies que duri l’exposició, es vendran llibres i reproduccions de les obres de Lluís Ribas l’import dels quals serà íntegrament utilitzar per comprar vacunes. De fet, gràcies a aquest projecte ja s’han aconseguit moltes donacions de patrocinadors de Sant Cugat (de moment s’han pogut comprar 10.200 vacunes).
Lluís Ribas celebra 40 anys de professió amb una exposició al Museu-Monestir de Sant Cugat
Cultura
Es tracta d'una mostra amb caràcter retrospectiu | Els beneficis que generi la venda de productes relacionats amb l’exposició aniran destinats a comprar vacunes per a la pòlio
ARA A PORTADA
-
-
Successos S'esfondra una formigonera durant les obres de la Nova Creu Alta a Sabadell Natàlia Pinyol
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
13 de febrer de 2017 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
