
Rosa Renom en un acte a Sabadell. Foto: Albert Segura
L'actriu sabadellenca Rosa Renom, guanyadora del Premi de la Crítica pel seu paper a El President, és una de les principals nominades als Premis Butaca. A banda de Renom, l'edició d'enguany inclou diversos noms sabadellencs com el de Ramon Madaula, per El Rei Lear; Lluís Villanueva per l'Art de la Comèdia; o Núria Llunell, que opta a aquest reconeixement per Somni d'una Nit d'Estiu i La Gavina.
Una trentena de produccions i una vuitantena d'artistes estan nominats en l'edició dels Premis Butaca d'aquest any on els muntatges del Teatre Lliure El Rei Lear i El curiós incident del gos a mitjanit, amb un total de vuit nominacions, són els grans favorits.
Les votacions poden efectuar-se a través de la pàgina web fins el proper 23 de novembre. L'entrega dels guardons serà aquest dia al Teatre Principal de Barcelona.