La candidata sabadellenca i número 3 de CDC al Congrés dels Diputats, Lourdes Ciuró, ha demanat el vot "per la dignitat" dels catalans i per "donar una lliçó de democràcia a tots els que conspiren als despatxos i intenten manipular el poder judicial". Ciuró ho ha dit en referència a les converses entre antifrau i el ministre i candidat del PP per Barcelona, Jorge Fernández Díaz, aquest matí a la Facultat d'Empresarials de la UAB a Sabadell on ha exercit el seu dret a vot.
"Hem de fer un bon fet per Catalunya", ha afirmat Ciuró que ha reivindicar la democràcia "com l'única manera de fer les coses i fer-les a la catalana". En un altre ordre de coses, la sabadellenca ha dit que confia que hi hagi una bona participació i ha assegurat que "hi ha un degoteig constant de gent". Així mateix ha explicat que s'està rebent una elevada quantitat de vot per correu. "Confiem que arribi bé", ha indicat.
Així mateix, s'ha sumat a les valoracions que el cap de llista d'ERC, Gabriel Rufián ha fet aquest diumenge a Sabadell, quan ha assegurat que "la gran coalición is coming" i ha dit que un tripartit PP, C's i PSOE "ja era possible en l'anterior legislatura". En aquest sentit ha assegurat que "tot està per fer i que hi ha moltes línies vermelles" i ha advertit que existeix una "visceralitat personal" que en alguns cassos pot "dificultar l'entesa entre els actors actuals". Per tot plegat ha considerat que després d'aquest diumenge podrien donar-se canvis en les capçaleres dels principals partits per poder formar govern.
Lourdes Ciuró: «Cal donar una lliçó de democràcia a tots els que conspiren als despatxos»
La candidata sabadellenca de CDC, ha demanat el vot "per la dignitat dels catalans" | Ciuró ha exercit el seu dret a vot a la Facultat d'Empresarials de la UAB a Sabadell
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2016 a les 12:07
Actualitzat el 26 de juny de 2016 a les 12:56
Et pot interessar
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell