El dijous vinent se celebra la Diada Nacional de Catalunya a tot el país. Tot i que els tres actes principals seran a Barcelona, Girona i Tortosa, a Sabadell també es durà a terme un acte institucional. Serà el mateix dijous vinent, 11 de setembre, a l'Eix Macià, davant del pont del llac del parc de Catalunya.
A les 10 del matí, començarà l’ofrena floral ciutadana a les 10 del matí amb l’ofrena institucional de l’Ajuntament. Després, les entitats de la ciutat faran la seva ofrena. L’acte comptarà també amb l’actuació de l’Orfeó de Sabadell. Com cada any, una entitat ciutadana serà l’encarregada de la lectura del manifest.
D’altra banda, i com ja és habitual, a les 12.30 del migdia, a la plaça del Doctor Robert, tindrà lloc la ballada de sardanes per la Diada Nacional de Catalunya amb la Cobla Jovenívola de Sabadell.