L'hospital Parc Taulí reprendrà aquest dimarts les visites a pacients, tant si es troben ingressats per Covid-19 com si no, amb l'excepció dels que es trobin a la segona planta de l'edifici Albada i a Urgències. La mesura s'aplica als pacients que es trobin a planta, a la Unitat de Cures Intensives i Semicrítics, i a l'espai recentment posat en funcionament del Frontal Gran Via.
Des del centre s'ha establert un règim que funciona de manera que a l'àrea d'hospitalització els dies parells podran rebre visites aquells pacients que es trobin en llits de número parell, mentre que els dies senars en podran rebre els de llits senars. El centre assenyala que es posarà en contacte amb els familiars per detallar la situació.
D'aquesta manera, als edificis Taulí, Albada i VII Centenari es podran rebre visites de 13 hores a 14. El mateix horari s'aplicarà a l'UCI i a l'UCI situada al Frontal Mòdul A.
A l'UCI Frontal Mòdul B s'hi ha habilitat un horari de visites de 14.30 a 15.30 hores, mentre que a la unitat de semicrítics s'hi podran rebre visites de 13.30 a 14.30 hores. Tant a les UCI com a semicrítics, caldrà que sempre hi accedeixi el mateix acompanyant.
[plantillacoronavirus]
El Taulí torna a admetre visites a pacients
La mesura afecta tots els pacients menys els ingressats a la segona planta de l'edifici Albada i a Urgències
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2020 a les 07:30
Et pot interessar
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell