El passat dijous es va fer la presentació del curtmetratge d'animació stop-motion que duu per títol Cua de Sirena, produït per ActuaVallès - Ca l'Enredus i basat en el llibre que la responsable tècnica, Alba Barbè i Serra -també dirigeix el curt-, que va publicar el 2016, amb Sara Carro i il·lustracions de Joan Turu.
La cinta pretén sensibilitzar, d'una forma molt pedagògica, sobre els estereotips de gènere i la diversitat, així com fomentar el lliure desenvolupament de la identitat i de l'expressió del gènere dels infants i joves. Tot plegat, representat per un personatge, Roc, que se'n va a la platja amb els companys de l'escola.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JpyYt6dqLZM[/youtube]
En aquesta sortida el fan escollir entre ser humà o sirena. Si escull una, ha de renunciar l'altra. Una creació artística per trencar amb aquestes dualitats.
[noticiadiari]2/201571[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201365[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
VÍDEO «Cua de sirena», el curtmetratge d'animació sobre els esteriotips
Està basat en el llibre "Cua de Sirena", amb il·lustracions de Joan Turu
Ara a portada
Publicat el 03 de maig de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest
-
Societat Denuncien un funcionari municipal de Badia per pagaments irregulars
-
Societat Famílies de l'escola Bellaterra bloquegen el trànsit a la UAB per denunciar la retirada del bus escolar
-
Societat El centre de Sabadell s'omple per Sant Jordi