Desallotjat un bloc de pisos al centre de Sant Cugat per un incendi originat al pàrquing de l'edifici

Fins a sis dotacions de Bombers, dos patrulles de la Policia Local i una ambulància s'han traslladat fins al lloc dels fets

Publicat el 01 de febrer de 2020 a les 20:27
Actualitzat el 03 de febrer de 2020 a les 15:37
El bloc de pisos del carrer d'Álvarez número 18 de Sant Cugat -situat a la zona del darrere de l'estació de FGC de Sant Cugat-, ha estat desallotjat per un incendi. El foc s'ha originat per causes desconegudes al pàrquing de l'edifici aquest dissabte 1 de febrer al voltant de les 20 h.

Segons ha explicat el cap d'intervenció de Bombers a NacióSantCugat, l'incendi ha cremat dues motos que es trobaven al soterrani i que han provocat una gran fumerada. A més, a causa de les flames una canonada ha quedat malmesa causant una fuita que ha deixat inutilitzat el sistema d'aigua en tot el bloc. El foc també ha danyat part del sostre i accessos del pàrquing de l'edifici.

Sis dotacions de diferents vehicles de Bombers, dues patrulles de la Policia Local i una ambulància s'han traslladat fins al lloc dels fets. Durant l'operatiu, s'ha muntat un perímetre i els carrers més propers a l'edifici han quedat tallats.