VÍDEO El Campus de la UIC es transforma en una UCI de 200 llits per acollir pacients amb coronavirus

Els primers pacients han començat a arribar aquest dimecres

Publicat el 08 d’abril de 2020 a les 15:58
Actualitzat el 08 d’abril de 2020 a les 16:04
La Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona) ha transformat les instal·lacions del Campus Sant Cugat -ubicades a l'edifici de l'Hospital Universitari General de Catalunya- en una UCI de més de 200 llits per atendre pacients amb coronavirus que necessiten cures intensives.

El rector de la UIC Barcelona, Xavier Gil, ha explicat que el Campus, on es troba la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, "ha adaptat els seus espais per poder ajudar que els hospitals puguin atendre el creixent nombre de malalts". Segons fonts del centre universitari, els pacients procedeixen de l'Hospital General de Catalunya.

L'equipament disposa d'una superfície de 2.750 metres quadrats; entre els quals s'hi troben els 1.000 metres quadrats que pertanyen al Centre Integral de Simulació Avançada de la universitat. Els primers pacients han començat a arribar aquest dimecres. 
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
​[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198658[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]