A cops de paraigua: així ha evitat una àvia que la robin mentre l'amenaçaven amb una navalla

El lladre, que ha ingressat a presó, se l'acusa d'un delicte de robatori amb força a domicili, robatori amb violència i intimidació, i temptativa de robatori amb força a interior de vehicle a diferents municipis del Camp de Tarragona

Publicat el 21 de febrer de 2018 a les 16:45
Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns, un home de 19 anys de nacionalitat espanyola, amb domicili al Rourell (Alt Camp), com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força a domicili, robatori amb violència i intimidació, i temptativa de robatori amb força a interior de vehicle.

Robatori amb força a domicili

Dimecres dia 7 de febrer, el propietari d'una casa ubicada al carrer Major de Vilallonga del Camp va patir un robatori a l'interior del seu domicili entre les 14.00 i les 15.00 hores. El lladre va aprofitar l'absència del propietari de l'immoble per tal d'accedir-hi forçant la porta principal d'accés. De l'interior, en va sostraure un ordinador portàtil, una consola de joc i tabac.

Després de les investigacions de la policia, els agents van poder identificar el presumpte autor dels fets.

Robatori amb violència i intimidació en grau de temptativa

Cap a les 19 h del dia 5 de febrer, la víctima de 73 anys es disposava a accedir al portal del seu domicili ubicat al carrer Sardana del Morell, moment en el qual va ser assaltada per un home que li va demanar tots els diners mentre li esgrimia una navalla. El lladre va fugir sense aconseguir el seu objectiu, ja que la dona va reaccionar defensant-se amb un paraigua que duia a les mans.

Els investigadors van poder identificar el presumpte autor dels fets gràcies a les dades aportades per la mateixa víctima i a altres gestions d'investigació realitzades.

Temptativa de robatori amb força a l'interior d'un vehicle

A les 20.00 hores del mateix dia 5 de febrer, un mosso d'esquadra fora de servei va veure al carrer Sardana del Morell un home trencant el vidre del copilot d'un camió estacionat a la via pública. El lladre, en ser advertit que algú l'havia vist, va fugir corrents de la zona en direcció al carrer Camí de Reus sense arribar a sostraure res de l'interior del vehicle. L'agent no va poder interceptar-lo però a posteriori el va poder identificar.

Finalment, aquest dilluns, els investigadors han pogut localitzar i detenir el presumpte autor dels tres delictes.

L'home detingut acumula tres antecedents policials per delictes contra el patrimoni, i ha passat avui a disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona que ha decretat el seu ingrés a presó.