Hi ha coses que només passen a la realitat. Com el cas de la parella d'avis de 84 i 81 anys d'Altura, a la comarca de l'Alt Palància de Castelló, que han viscut les festes de Nadal abandonats en una parada d'autobús de Sagunt. La marquesina va ser l'únic refugi on es van poder acollir després que el seu fill els fes fora de casa el dia de Nadal.
Segons informa el diari Levante, la parella d'avis fou rescatada per una patrulla de la policia espanyola que els va portar a l'hospital després de sospitar que patien símptomes d'hipotèrmia. Així mateix, i segons el testimoni de les víctimes, també haurien estat agredits per la parella sentimental del seu fill, cosa que explicaria les ferides que presentava l'home.
La policia va detenir el fill i la seva parella, amb diversos antecedents per violència de gènere, que al·leguen que els seus pares van marxar per pròpia voluntat recordant els problemes amb l'alhocol del seu progenitor.
Abandonen una parella d'avis en una parada de bus el dia de Nadal
Societat
El fill dels ancians i la seva parella sentimental, detinguts per la policia, al·leguen que els seus pares van marxar per pròpia voluntat
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
-
Política «Fins que no tinguem una dreta nacional, la dialèctica política serà pobra» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 de gener de 2013 a
les 16:15
Et pot interessar
-
Societat
Troben tres projectils antiaeris en un pis de l'Eixample de Barcelona
-
Societat
La frontera és més important que les vides
-
Societat
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
