[tv3]/videos/5485212/[/tv3]
El jutjat de primera instància número 11 de Madrid ha admès a tràmit la demanda de paternitat de Pilar Abel, qui assegura ser filla de Salvador Dalí. La denúncia s'ha interposat en contra del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i de la Fundació Gala Dalí.
El magistrat considera que tenint en compte la documentació aportada, la part demandant reuneix els requisits necessaris per comparèixer en judici. Un cop la part contrària respongui, el següent pas consistirà en comprovar si realment existeix una relació de pare i filla entre Dalí i Abel.
La prova de paternitat es farà mitjançant material genètic extret d'una màscara post mortem de Salvador Dal que li va ser entregada a la seva presumpta filla.
La demanda al·lega que la mare d'Abel va mantenir una relació amb el pintor, al qual va conèixer a Cadaqués (Alt Empordà), quan treballava per una família que passava temporades al municipi.
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
22 d’abril de 2015 a
les 12:54
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
