AENA oferirà a partir de l'octubre wifi gratuït i sense límits a tota la seva xarxa d'aeroports de l'estat espanyol. Segons ha informat l'empresa, també es multiplicarà per quatre la velocitat del servei actual.
La companyia ja va duplicar fins a 30 minuts el temps que els usuaris podien utilitzar gratuïtament la connexió a internet el desembre passat. D'altra banda, també va rebaixar el cost del servei "Premium" a 1,50 euros l' hora. Aquest se seguirà mantenint oferint als clients que el sol·licitin millors prestacions de velocitat.
Amb aquesta decisió, AENA reafirma l'aposta per l'oferta de serveis digitals als passatgers, com els que facilita a través de la seva app per telèfons mòbils, la qual inclou informació sobre vols i portes d'embarcament.
AENA oferirà wifi gratuït i sense límit de temps als aeroports
La mesura s'implantarà a partir de l'octubre
Ara a portada
Publicat el 14 de maig de 2015 a les 10:49
Et pot interessar
-
Societat Collboni es compromet a construir equipaments i habitatge protegit a Glòries després d’inaugurar el nou parc
-
Societat Un incendi crema una gran pila de ferralla en una indústria a Can Tunis, entre Barcelona i l'Hospitalet
-
Societat Per què mai s'acaba de reformar la plaça de les Glòries?
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7