Així és el vi en llauna català que servirà Air Europa en els vols

És la primera beguda d'aquestes característiques que entra a la carta de l'aerolínia, un rosat obra de Zeena que es caracteritza per ser ecològic, sostenible i vegà

Publicat el 28 de gener de 2024 a les 10:02
Propietat de la companyia Mindful Drinkers, la marca de vi en llauna Zeena ha començat l'any instal·lant-se a Air, la carta a bord de la companyia aèria Air Europa. Un mèrit no pas senzill, ja que, fins ara, no hi havia cap beguda d'aquestes característiques en la seva oferta. Nascuda el 2020, Zeena és una marca originària de Barcelona que produeix vi en llauna natural, versàtil i sostenible.

Prioritzant la qualitat de la matèria primera i amb compromís mediambiental, elabora begudes joves de cultiu ecològic, sense additius ni sucres afegits i amb certificació vegana. A més a més, els vins de Zeena estan envasats en llaunes d'alumini reciclat i 100% reciclable, protegint el contingut amb una pel·lícula interna que manté inalterats l'aroma i el sabor.

[noticiadiari]2/266875[/noticiadiari]
“Les característiques de Zeena, un producte nou, sostenible i de gran usabilitat, coincideixen plenament amb la nostra filosofia d'oferir alternatives innovadores davant les demandes d'un passatge cada cop més ampli i obert a gaudir de coses noves a bord”, ha argumentat Laura Brieva, Head of Retail Business Developement de gateretail, la principal empresa detallista aèria del món.

Per a Zeena, que se'ls hagi inclòs a la carta d'Air Europa ha suposat "un gran pas", ja que a banda de botigues i restaurants dels principals aeroports d'Espanya, ara milions de passatgers també podran degustar els seus particulars vins en llauna en ple vol. Així, almenys, ho ha explicat Miguel Tarazón, Sales Manager de Mindful Drinkers.

La primera referència que entrarà a la carta de l'aerolínia és el Zeena Rosat. La tria, han detallat des de la companyia, es deu al fet que és un producte "diferenciador, nou i incremental" que arriba, han defensat, per "enriquir" l'oferta en el vol.

[noticiadiari]2/267745[/noticiadiari]
Està elaborat a base de garnatxa negra de la Terra Alta, amb un delicat to rosa salmó, olor afruitada i floral, i notes làctiques de fruita vermella. A hores d'ara, ja està disponible a la totalitat de la flota d'Air Europa –nacional, europeu, Latam i els Estats Units–, un fet que suposa un aparador, de mitjana, de 12 milions de passatgers l'any.

[plantillavirals]