La batussa entre Badalona i Vigo per veure quin és el municipi amb l'arbre de Nadal més gran no fa pinta d'acabar aviat. Xavier Garcia Albiol, alcalde de la ciutat catalana, ha assegurat aquest dilluns que l'arbre que instal·laran a Badalona serà el més gran d'Espanya, superant el gallec. "Si l’alcalde de Vigo diu que el seu és el més gran del món, el nostre hauria de ser llavors el més gran de l’univers", ha etzibat Albiol per tancar la polèmica en la presentació de la campanya nadalenca a Badalona.
L’arbre que s’instal·larà a Badalona el traslladaran entre deu camions de gran tonatge, farà 40 metres d’alçària, quinze de diàmetre i tindrà 82.000 llums píxels. L’arbre s’encendrà per primer cop el 17 de novembre i l’endemà, dissabte 18, es farà una gran festa inaugural. Estarà instal·lat a la plaça President Tarradellas del barri del Gorg. Albiol ha explicat que el consistori badaloní ha invertit gairebé dos milions d'euros per convertir la ciutat "en un referent nadalenc".
Albiol, sobre l'arbre de Nadal: «Si el de Vigo és el més gran del món, el de Badalona ho és de l’univers»
L'alcalde popular assegura que el consistori ha invertit gairebé dos milions d'euros per convertir la ciutat "en un referent nadalenc"

- Xavier Garcia Albiol, aquest divendres a Badalona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2023 a les 10:24
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 25 d'agost: núvols a tot el país i pluges
-
Societat Alerta per una ciberestafa en què simulen que Lidl t'ofereix un premi
-
Societat Mor una dona per les ferides de l'hèlix d'un vaixell a Xàbia
-
Societat El crit de les pregoneres de la Festa Major de Sants contra la inacció política
-
Societat Els usuaris de l'R3 temen de cara al setembre: «No són problemes tècnics, són negligències»
-
Societat Es recuperen les freqüències a les línies R2Sud, R13, R14, R15, R16 i R17