Els Mossos d'Esquadra de la comissaria del Baix Penedès van detenir el passat 7 i 11 de febrer, a Coma-ruga i el Vendrell, dos homes de 22 i 27 anys d'edat, de nacionalitat marroquina i veïns del Vendrell, com a presumptes autors de dotze delictes de robatori amb força en interior de domicili.
Les detencions són el resultat d'una investigació oberta el passat mes de setembre arran d'un seguit de robatoris amb força en segones residències de la zona del barri marítim de Sant Salvador.
Els detinguts van passar el 9 i 13 de febrer, respectivament, a disposició judicial al Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 d'El Vendrell, i el jutge va decretar per ambdós la seva llibertat amb càrrecs.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2014 a les 13:32
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil