TiKTok ha bloquejat el compte de la monja manresana Sor Lucía Caram, segons ha confirmat ella mateixa a NacióDigitqal, després que pengés un vídeo on denunciava la matança d'aquest cap de setmana a la tanca de Melilla.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=krZmFTgC0Ko[/youtube]
En el vídeo, la responsable de la Fundació del Convent de Santa Clara feia una dura crítica als governs espanyol i marroquí a qui titllava de "menyspreables" i "fastigosos" per uns fets que deixen un últim balanç de 37 persones mortes i centenars de ferits.
El vídeo finalitzava amb imatges del maltractament sofert pels migrants a mans policials que encara rebien cops mentre eren a terra.
Aquest és el vídeo pel qual TikTok ha bloquejat el compte de Sor Lucía Caram
La monja denunciava la matança a Melilla i titllava els governs espanyol i marroquí de "menyspreables" i "fastigosos"

- El primer intent d'assalt a la frontera de Melilla després del gir de Sánchez amb el Marroc -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2022 a les 11:01
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 1 de setembre: alerta per pluges intenses al litoral
-
Societat Nova estafa bancària a través d'un missatge d'un càrrec de diners fals
-
Societat Un cotxe avariat a l'AP-7 provoca uns 10 quilòmetres de retencions de la Roca a Llinars del Vallès
-
Societat L’arquebisbe Planellas projecta Tarragona com a referent de l’Església més catalanista
-
Societat Detenen a Barcelona el líder d'un clan de narcotràfic que fugia de la justícia italiana des del 2023
-
Societat Un grup d'activistes tira pols pintada a la Sagrada Família per reclamar mesures contra el canvi climàtic