El Servei Meteorològic de Catalunya ha anunciat un canvi sobtat de temps a partir d'aquest diumenge a la tarda sobretot al nord-est del país. Aquest canvi de temps comportarà un descens de les temperatures i portarà pluges intentes, fortes ratxes de vent, mala mar, i també es preveu que pugui nevar al Pirineu, sobretot a la Vall d'Aran. Les precipitacions seran extenses a la comarques del nord-est i poden arribar també fins al Vallès, Barcelonès i Baix Llobregat. Localment, les pluges aniran acompanyades de tempesta i en alguns indrets es poden acumular més de vint litres en només mitja hora. El vent bufarà fort al Pirineu, Prepirineu i a l'Empordà on es poden registrar ratxes de més de 90 km/h.
També a la Costa Brava i a la costa del Maresme, hi haurà mala mar amb onades que podrien arribar als quatre metres d'altura.
El sistema frontal que entrarà a partir de la tarda també portarà neu al Pirineu i la cota de neu se situarà als 1.200 metres i de cara a la matinada pot baixar fins als 700 metres. A la Vall d'Aran, la neu pot deixar un gruix de més de deu centímetres a cotes superiors als 900 metres.
Ara a portada
Publicat el 24 d’octubre de 2010 a les 12:29
Et pot interessar
-
Societat Evacuats set hores després els passatgers d'un tren avariat per la tempesta
-
Societat Les papallones de Luz Marina
-
Societat Més d'una trentena de persones queden atrapades en dos trens avariats entre Barcelona i Saragossa
-
Societat Investiguen el director de l’Institut d’Oncologia Vall d’Hebron i dos homes més per l'herència de Pere Mir