Arriben a les Terres de l'Ebre 10.000 mascaretes de donants xinesos

El material, enviat en agraïment per l'assessorament d'una professional sanitària ebrenca a Wuhan, es compartirà amb l'Hospital d'Igualada i els Mossos

Publicat el 24 d’abril de 2020 a les 15:53
Este dijous ha arribat a Tortosa el material que ha enviat l'organisme China International New Media Short Film Festival (CSFF), de l'Administració Nacional de Ràdio i Televisió del govern xinès, i una seixantena de donants, en agraïment a l'assessorament que els va oferir una professional sanitària ebrenca en plena pandèmia a Wuhan.

Són 6.000 mascaretes FFP2 i 4.000 mascaretes quirúrgiques. La meitat de les mascaretes FFP2 es distribuiran entre els diferents proveïdors de la regió sanitària de l'Ebre, també amb les ambulàncies Egara, i l'altra meitat s'enviarà a l'Hospital d'Igualada. També la meitat de mascaretes quirúrgiques també s'enviaran a la capital de l'Anoia i la resta s'han donat als Mossos de les Terres de l'Ebre.

La gerent de la regió sanitària de l'Ebre, Mar Lleixa, ha lliurat a l'intendent dels Mossos d'Esquadra a les Terres de l'Ebre, Vicenç Lleonart. Tots dos han mostrat cartells en xinès i castellà per agrair aquesta donació.

[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]