Un matrimoni d'uns 75 anys va patir la matinada de dijous un assalt violent a casa seva a Montbrió del Camp (Baix Camp), segons ha confirmat els Mossos a l'ACN. Els fets haurien passat cap a tres quarts de tres, quan quatre individus haurien colpejat i lligat el matrimoni de mans i peus. Els assaltants van regirar tota la casa buscant diners en efectiu i joies, però tot apunta que en no trobar-hi prou objectes de valor, haurien desistit i marxat del xalet, deixant els propietaris al seu interior. El matrimoni va poder demanar auxili a uns familiars i, tot i que han estat ingressats, la seva vida no corre perill. Els Mossos investiguen els fets, però de moment no han practicat cap detenció. Segons publica aquest divendres el 'Diari de Tarragona', l'home, Jordi Rodríguez -fill d'un dels fundadors de l'empresa reusenca Indústrias Rodríguez, on es produeixen els torrons i caramels Virginias- és el que en va resultar més mal parat, ja que hauria rebut nombrosos cops a la cara i el cap amb un objecte contundent que podria ser una barra de ferro.
De fet, a l'ancià l'haurien sorprès quan encara estava despert, li haurien propinat un fort cop a la cara que el va deixar atordit i l'haurien lligat de mans i peus. A continuació, segons el rotatiu, els assaltants -presumiblement de l'Europa de l'Est-, s'haurien dirigit a la habitació on dormia la dona i també l'haurien lligat de mans i peus.
Els assaltants haurien continuat agredint i amenaçant el matrimoni perquè els donessin diners i objectes de valor, però es desconeix si van aconseguir perpetrar el robatori. Tot apunta que els individus no duien armes i que van actuar de forma molt ràpida. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per tal d'esclarir els fets i poder detenir els autors.
Assalt violent a un matrimoni de 75 anys a Montbrió del Camp
Quatre individus colpegen i lliguen de mans i peus les víctimes al seu domicili
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2013 a les 09:49
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament