Entre tres i quatre individus han atracat aquest dilluns poc abans de les nou del matí una sucursal bancària a Seròs, Segrià. Ho han fet a punta de pistola i encarant-se directament amb els empleats del banc. Els Mossos d'Esquadra han desplegat el dispositiu 'gàbia' per intentar localitzar-los ja que han aconseguit fugir amb un vehicle.
De moment, la policia no ha pogut precisar quina quantitat de diners haurien aconseguit robar de l'entitat ni si hi hauria ferits. Els mossos han obert una investigació per aclarir els fets i saber del cert si les armes que han utilitzat els atracadors eren o no reals.
Atraquen a punta de pistola una sucursal bancària al Segrià
Societat
Els individus han aconseguit fugir
ARA A PORTADA
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
-
Publicat el
25 de maig de 2015 a
les 10:09
Et pot interessar
-
Societat
El català també necessita un lloc on viure
-
Societat
El Sindicat de Llogateres de Madrid titlla de «circ» la derogació dels decrets d’habitatge
-
Societat
El moviment per l'habitatge bloqueja la sortida de Barcelona per escalfar la manifestació de dissabte
-
Societat
La Xarxa Europea d'Igualtat Lingüística reclama que els algoritmes no «excloguin» l'ús del català
-
Societat
Educació mou fitxa per recuperar les colònies però no convenç els sindicats
-
Societat
Torna a funcionar l’R16 i els trens amb València després de l’aturada pel temporal
