L'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, signarà aquest dimarts el decret per mantenir la suspensió de la zona de baixes emissions (ZBE) de la ciutat, donant compliment a la petició del Govern de la Generalitat, per la situació "inacceptable" de Rodalies. El màxim responsable del consistori barceloní ho ha explicat en una atenció als mitjans, durant la seva visita a les obres de l'escola bressol municipal Casernes, a Sant Andreu. Collboni ha afegit que Barcelona manté i augmenta els informats desplegats des de l'Ajuntament a 10 estacions de la ciutat. L'alcalde ha defensat les "mesures excepcionals però necessàries" per afrontar una situació "excepcional", en referència a la crisi de Rodalies. Collboni ha apuntat que la mobilitat municipal de metro i busos funciona amb normalitat.
ARA MATEIX
Barcelona allarga la suspensió de la zona de baixes emissions per la situació «inacceptable» de Rodalies
Societat
- El túnel de Glòries, en el primer dia laboral de funcionament -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2026 a
les 17:05
Actualitzat el
03 de febrer de 2026 a les
17:12
Et pot interessar
-
Societat
Troben un cadàver al carrer Joaquim Costa, al barri del Raval de Barcelona
-
Societat El Govern reivindica una Catalunya de «respecte i dignitat» davant els discursos d'odi i l'LGTBI-fòbia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona «s'aixequen» a Chillon i Lausana en la gira per Suïssa
-
Societat
Detenen un home que va estafar més de 20.000 euros a una dona gran a Vilassar de Mar
-
Societat
Les agències de viatge esperen un estiu “actiu” amb més reserves d’última hora i destinacions properes
-
Societat
L'Orgull LGTBIQ+ 2026 enceta un mes ple de reivindicacions: totes les activitats a Catalunya
