Comissen més de 1.600 peces de roba falsificada a Lloret de Mar

Publicat el 26 de setembre de 2012 a les 15:35
Algunes de les més de 1.600 peces de roba falsificada de diferents marques que els Mossos d'Esquadra han comissat a Lloret de Mar Foto: ACN

Els Mossos d'Esquadra han comissat més de 1.600 peces de roba falsificada a Lloret de Mar (Selva). Les peces, sobretot equipaments de futbol de marques conegudes, anaven destinades a vendre's a botigues del municipi. Una patrulla va poder-les detectar després de veure una furgoneta mal aparcada en un carrer.

Quan els agents s'hi van atansar, un home que anava traginant caixes va deixar caure la mercaderia i va fugir corrents del lloc. Els agents van comprovar que el falsificador havia llogat un transportista per carretejar la roba falsificada.

Els mossos han obert una investigació per intentar localitzar l'home que va fugir i han posat tota la roba a disposició dels jutjats de Blanes (Selva).