El segon lloc ha estat per Josep Giraut, de Lleida, amb una carabassa de 521 quilos i el tercer per a dos pagesos que han presentat una hortalissa de 405 quilos cultivada a Casserres (Berguedà).
La carabassa guanyadora ha superat a la de la primera edició que pesava 495 quilos. En el certament han participat una desena de carabasses gegants i també cinc síndries com a mostra de la seva grandària que no optaven a premi.
La convocatòria al concurs d’hortalisses gegants s’ha completat amb una mostra d’articles d’artesania i gastronomia del Pla d’Urgell. També hi havia una zona per als més petits de casa on podien fer treballs manuals elaborats amb carabassa. Als carrers del poble hi havia una exposició de tractors clàssics.
[plantillavirals]