Cremen quinze cotxes a Tarragona

Els Bombers han hagut d'intervenir en quatre punts diferents de la ciutat

Publicat el 18 d’abril de 2011 a les 06:50
Dilluns dantesc a Tarragona. Això és el que deuen haver pensat els veïns del municipi quan aquest matí s'han trobat cendres en lloc de cotxes. Els Bombers de la Generalitat han treballat, aquesta matinada de dilluns, en quatre serveis per incendis de vehicles a la ciutat de Tarragona.

Segons informa el cos de Mossos d'Esquadra en total han cremat 15 automòbils. Els quinze sinistres s'han produït en menys d'una hora. El primer s'ha detectat quan faltaven deu minuts per les tres de la matinada. L'últim, poc després de dos quarts de quatre. Es desconeixen les causes dels incendis tos i que es sospita d'una acció intencionada.

Concretament, a les 2.48 h els Bombers han atès un avís a l'altura del número 6 de l'Avinguda Pau Casals. Hi ha anat una dotació.

Poc després, a les 3.07 h, l'avís ha estat a l'altura dels números 14-18 del carrer Baró de les IV Torres. També hi ha treballat una dotació.

Sis minuts més tard, a les 3.13 h, l'avís ha estat al carrer Sant Antoni Maria Claret. Allà hi cremaven nou turismes. S'hi han desplaçat tres dotacions.

Tres minuts més tard, a les 3.16 h, hi ha hagut un altre avís d'incendi al carrer Pin i Soler. Allà hi ha treballat una dotació de Bombers.