Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident múltiple amb 3 camions implicats

S'han tallat dos carrils perquè hi arribés una grua, el qual provoca un total de 20 quilòmetres de congestió en ambdues direccions

Publicat el 18 de gener de 2023 a les 18:02
La principal via de Catalunya, l'AP-7, està registrant importants retencions la tarda d'aquest dimecres en el pas per Barberà del Vallès tant en sentit nord com sud. Un accident múltiple que ha implicat tres camions ha obligat a tallar dos carrils de circulació per tal que la grua pogués arribar i retirar un dels vehicles, fet que provoca a les 19 hores 11 quilòmetres de congestió en sentit Parets i 9 en sentit Sant Cugat, amb un total de 20.
 

El xoc ha tingut lloc cap a les 18 hores, en el tram de Santa Perpètua. Les retencions han anat augmentant des d'aleshores i no es preveu que es reverteixi la situació de manera immediata. Consulta aquí l'estat del trànsit a les carreteres de Catalunya.

[plantillavirals]