Un home de Palma de Mallorca entrarà a la presó després de deixar morir de gana el seu gos l'abril del 2013 al seu domicili de la capital de les illes. La magistrada ha acordat el seu ingrés malgrat que la pena imposada era de només un any.
Segons informa el Diari de Mallorca, l'home tenia el gos completament abandonat, en un estat deplorable, deshidrat i malalt i lligat amb una corda molt curta, fet que li impedia moure's i gairebé aixecar-se. Agents de la Policia Local van trobar l'animal i, malgrat que el van traslladar a un centre veterinari, va morir al cap de pocs dies.
Tot i que la defensa havia demanat que se li substituís la condemna per treballs a la comunitat, la magistrada ho va rebutjar. A més, la resolució judicial, que encara no és ferma i contra la que encara es pot presentar recurs, destaca la crueltat i brutalitat dels fets: "La mort de fam, en humans i en animals, és una de les més cruels, la qual cosa és de coneixement públic i a més va produir en el gos una lenta agonia al gos que va durar mesos".
Per últim, la jutgessa ha recalcat l'efectivitat de la pena per evitar la sensació d'impunitat en aquests casos, a més que l'objectiu de la pena de presó és perquè funcioni com a "fre" a possibles conductes futures similars.
Decreten l'ingrés a presó d'un home que va deixar morir de gana el seu gos
L'home tenia l'animal abandonat en un estat deplorable al seu habitatge de Palma de Mallorca
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
-
Figueres: majoria absoluta de Junts amb més policia i mà dura contra els ocupes Bernat Castanyer Colomer
Publicat el 17 d’octubre de 2015 a les 10:51
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada