La Divisió d'Afers Interns (DAI) dels Mossos d'Esquadra investiga la desaparició d'un quilo de cocaïna que estava sota custòdia policial a la comissaria de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà). Segons ha avançat la Ser, la droga estava dipositada en un habitacle tancat amb clau i al qual hi tenen accés policies de la comissaria. Segons fonts properes al cas, responsables dels Mossos de la comissaria van detectar que faltava la cocaïna durant una comprovació rutinària que van fer davant la previsió que el jutjat pogués ordenar la destrucció de la droga. El jutjat d'instrucció 2 de Sant Feliu de Guíxols ha decretat el secret de sumari.
El passat agost un home va anar fins a la comissaria de la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols amb el paquet de droga que havia trobat a la platja. La cocaïna va acabar quedant en dipòsit a la comissaria dels Mossos a la població en un habitacle tancat amb clau conegut com a "búnquer".
El mes passat, durant una comprovació rutinària en previsió que el jutjat pogués ordenar la destrucció de la droga, responsables dels Mossos de la comissaria van detectar que el quilo de cocaïna havia desaparegut. La DAI ha obert una investigació per intentar esclarir la desaparició de la droga. El jutjat d'instrucció 2 de Sant Feliu de Guíxols, que porta el cas, ha decretat el secret de sumari. Dijous passat, la unitat canina dels Mossos d'Esquadra va rastrejar la comissaria.
La desaparició del quilo de cocaïna a la comissaria de Sant Feliu de Guíxols es va detectar el mes següent que la mateixa DAI dugués a terme l'operatiu policial per desarticular una suposada trama de tràfic de marihuana amb epicentre a la comissaria de Santa Coloma de Farners. A la causa, hi ha cinc mossos d'esquadra investigats. A tres d'ells els van detenir a principis de setembre.
Desapareix un quilo de cocaïna de la comissaria dels Mossos de Sant Feliu de Guíxols
La droga estava en un habitacle tancat amb clau i al qual hi tenen accés policies de la comissaria

- Comissaria de Sant Feliu de Guíxols -
- GSV
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2020 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat El tram de Barcelona que concentra més trànsit: 60.000 vehicles al dia
-
Societat Els taxistes hauran de saber un mínim de català per llei
-
Societat La retirada de 53.000 pisos turístics de les plataformes: un gran anunci i també una gran incògnita
-
Societat El temps d'aquest dimarts 16 de setembre: cel ennuvolat i ruixats puntuals
-
Societat Pugen un 39% els delictes sexuals en l'àmbit de la violència de gènere a Barcelona
-
Societat Una nova «Casa Orsola» irromp a la taula de decisions de Collboni