La policia espanyola ha detingut tres persones com a presumptes autores d'una violació grupal a una jove de 18 anys a València. Segons ha explicat la delegada del govern espanyol al País Valencià, Pilar Bernabé, els fets van ocórrer el passat cap de setmana a la capital valenciana.
"Pel que fa al cas de la presumpta violació a una noia a València, el cos policial ha detingut tres persones possibles autors d'aquest fet i, en aquest moment, deixarem que continuï la investigació perquè segueixi el seu curs", ha manifestat.
Bernabé ja va recalcar aquest dijous que la policia espanyola estava treballant per poder identificar els presumptes autors de l'agressió denunciada aquest cap de setmana passat per una noia a l'Oficina de Denúncies i Atenció a la Dona (ODAM). Ella mateixa va denunciar el cas a la policia.
En concret, la jove de 18 anys va denunciar que un grup de joves la va envoltar en un descampat davant d'una discoteca del barri de la Malva-Rosa i, aprofitant que estava drogada, la van agredir sexualment, segons va avançar Levante-EMV.
Detenen tres persones per una violació grupal a una jove de 18 anys a València
La noia va denunciar que un grup de joves la va envoltar en un descampat davant d'una discoteca del barri de la Malva-Rosa

- Imatge d'arxiu de la platja de Malva-Rosa, al País Valencià -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 12:41
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat posa data a un nou canvi de temps: tempestes i caiguda de temperatures
-
Societat El temps d'aquest dilluns 25 d'agost: núvols a tot el país i pluges
-
Societat Alerta per una ciberestafa en què simulen que Lidl t'ofereix un premi
-
Societat Mor una dona per les ferides de l'hèlix d'un vaixell a Xàbia
-
Societat El crit de les pregoneres de la Festa Major de Sants contra la inacció política
-
Societat Es mantenen 14 focs actius a l'Estat: «Situació favorable amb avenços molt lents»