Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns a la nit a Barcelona una parella acusada de maltractar el seu fill de 28 dies. El nadó va ingressar en estat molt greu a l'hospital de la capital catalana, després que la parella truqués al 112, des del seu domicili al districte de Nou Barris, alertant que el seu fill no respirava.
Davant les greus lesions que presentava, l'hospital va activar el protocol per maltractament infantil i la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA) va informar l'oficina d'Atenció del Menor dels Mossos d'Esquadra. Els pares de la criatura, de 20 anys i veïns de la ciutat, estan acusats dels delictes de lesions i maltractaments. Els detinguts passaran a disposició judicial durant els propers dies.
Detinguda una parella a Barcelona per maltractar el seu fill de 28 dies
Societat
El nadó es troba ingressat a l'hospital en estat molt greu
ARA A PORTADA
-
Política L'oficialitat del català a Europa: tres anys encallada i amenaçada pel calendari electoral Lluís Girona Boffi
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
Publicat el
08 de juliol de 2015 a
les 09:32
Et pot interessar
-
Societat
Illa es compromet des d’Ucraïna a mantenir «l’esforç de cooperació» de Catalunya
-
Societat
Sis de cada deu trens de Rodalies va arribar tard el juliol
-
Societat
Llibertat amb mesures cautelars per a la mare del nadó trobat mort a la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
