Els Mossos d'Esquadra han detingut un un home per un delicte d'amenaces, que s'hauria produït aquest dijous al vespre a Figueres arran d'una discussió de trànsit. Fonts testimonials han explicat que els fets han tingut lloc a l'avinguda Villalonga, poc abans de les vuit, a l'altura del pas a nivell del tren. Segons sembla, el conductor d'una furgoneta ha tocat el clàxon al vehicle que tenia al davant, un cotxe amb matrícula francesa, i n'han sortit dos homes que han començat a increpar el primer conductor. La discussió ha pujat de to i en un moment donat el conductor, que duia una furgoneta, ha tret una maça de la part del darrere amb la qual hauria agredit un dels dos homes, segons els testimonis.
Les mateixes fonts han indicat que enmig de la discussió, un dels dos homes que increpaven el primer ha anat fins al cotxe i ha agafat una destral, amb la qual també hauria amenaçat el conductor de la furgoneta.
Després de la presumpta agressió, el conductor de la furgoneta ha marxat del lloc dels fets, atès que quan ha arribat la policia, alertada pels testimonis, l'home ja no hi era. Poc després, l'individu ha estat detingut.
Detingut per amenaces arran d'una discussió de trànsit a Figueres
Societat
L'home hauria agredit una altra persona amb una maça
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
10 de juliol de 2015 a
les 05:27
Et pot interessar
-
Societat
Retards de 15 minuts a l’R1 per una incidència entre el Clot i Badalona
-
Societat
Cinc anys sense peatges: menys accidents i més trànsit a l'AP-7
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
