Els Mossos d'Esquadra han detingut un noi de 20 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Sant Joan Despí, com a presumpte autor de corrupció de menors i pornografia infantil. Segons les investigacions, el detingut va començar a contactar amb menors a través de la xarxa social Tuenti. El noi tenia intenció d'aconseguir material pornogràfic i ho aconseguia agregant les menors fent servir d'excusa que tenien una amiga en comú. Un cop les nenes li agafaven confiança, s'intercanviaven el número de mòbil, per poder parlar a través de programes de missatgeria instantània i parlar obertament de sexe. Entre altres coses, els demanava que li enviessin fotografies íntimes amb l'excusa que volia dibuixar-les.
Quan el noi ja tenia el telèfon mòbil de les víctimes, hi parlava a través de 'Whatsapp', i els oferia la possibilitat de mirar-lo a través de la càmera web mentre ell mantenia relacions sexuals amb un altre noi. A canvi, els demanava que li enviessin fotografies íntimes perquè volia dibuixar-les. Quan ho aconseguia, el noi li amenaçava les víctimes dient que si no li donaven més fotografies les penjaria a Facebook. Així, una de les menors li va fer arribar fins a trenta fotografies on apareixia nua. L'últim objectiu del noi era mantenir-hi relacions sexuals però no es va arribar a materialitzar mai.
La policia va detenir el jove el 17 de gener passat, després d'investigacions i un escorcoll al seu domicili, on es van trobar fins a trenta fotografies de caire sexual de les tres menors que havien denunciat els fets. També van trobar evidències que estava contactant amb altres joves d'entre 13 i 17 anys. El noi també disposava de 65 vídeos i 431 fotografies amb contingut eròtic i escenes de sadisme i sexe explícit amb menors d'entre 5 i1 7 anys com a protagonistes.
El noi ha ingressat a presó després de passar a disposició judicial.
Detingut un pedòfil que assetjava menors a través del mòbil
Societat
Aconseguia fotografies de caire sexual, després d'establir una certa amistat amb les víctimes
ARA A PORTADA
-
Successos Parlon confirma que els dos detinguts per la mort a Manresa són nascuts a Catalunya Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
Successos Commoció i mala maror a Manresa per un homicidi a ganivetades al carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Terra Ho confirma el Meteocat: hem viscut l'estiu més càlid de les nostres vides Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Illa viatja a Ucraïna per portar sobre el terreny la defensa dels valors europeus Bernat Surroca Albet
Publicat el
29 de gener de 2013 a
les 09:36
Et pot interessar
-
Societat
Dos ferits greus en accidents de trànsit a la C-32 i l'AP-7
-
Societat
Dos detinguts per un tiroteig a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat USTEC accepta reunir-se dijous amb Niubó per forçar la reobertura de les negociacions
-
Societat
La Moncloa porta l'estatut sanitari al Congrés malgrat el xoc amb els metges
-
Societat
Barcelona sense biblioteques: «Ens quedem sense un dels pocs espais on tothom pot estar tranquil»
-
Societat
Identifiquen dos homes per gravar noies orinant al carrer durant les festes de Sants
