Els Mossos d'Esquadra han detingut un noi de 20 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Sant Joan Despí, com a presumpte autor de corrupció de menors i pornografia infantil. Segons les investigacions, el detingut va començar a contactar amb menors a través de la xarxa social Tuenti. El noi tenia intenció d'aconseguir material pornogràfic i ho aconseguia agregant les menors fent servir d'excusa que tenien una amiga en comú. Un cop les nenes li agafaven confiança, s'intercanviaven el número de mòbil, per poder parlar a través de programes de missatgeria instantània i parlar obertament de sexe. Entre altres coses, els demanava que li enviessin fotografies íntimes amb l'excusa que volia dibuixar-les.
Quan el noi ja tenia el telèfon mòbil de les víctimes, hi parlava a través de 'Whatsapp', i els oferia la possibilitat de mirar-lo a través de la càmera web mentre ell mantenia relacions sexuals amb un altre noi. A canvi, els demanava que li enviessin fotografies íntimes perquè volia dibuixar-les. Quan ho aconseguia, el noi li amenaçava les víctimes dient que si no li donaven més fotografies les penjaria a Facebook. Així, una de les menors li va fer arribar fins a trenta fotografies on apareixia nua. L'últim objectiu del noi era mantenir-hi relacions sexuals però no es va arribar a materialitzar mai.
La policia va detenir el jove el 17 de gener passat, després d'investigacions i un escorcoll al seu domicili, on es van trobar fins a trenta fotografies de caire sexual de les tres menors que havien denunciat els fets. També van trobar evidències que estava contactant amb altres joves d'entre 13 i 17 anys. El noi també disposava de 65 vídeos i 431 fotografies amb contingut eròtic i escenes de sadisme i sexe explícit amb menors d'entre 5 i1 7 anys com a protagonistes.
El noi ha ingressat a presó després de passar a disposició judicial.
Detingut un pedòfil que assetjava menors a través del mòbil
Aconseguia fotografies de caire sexual, després d'establir una certa amistat amb les víctimes
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2013 a les 09:36
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges