La Policia Nacional espanyola ha detingut a Saragossa un pres de la presó de Lleida que va cometre un doble atracament en dues entitats bancàries de les que s'havia endut 3.200 euros. L'atracador va ser detingut per dos delictes de robatoris amb violència.
L'home nombrosos antecedents per fets similars i era buscat pels Mossos d'Esquadra després d'un mes sense aparèixer al centre penitenciari de la capital del Ponent.
Els fets es van produir el passat dilluns quan la policia va rebre un avís d'un atracament que s'havia produït amb arma de foc en una entitat del carrer Santa Llúcia i que el presumpte autor havia fugit amb un botí de 1.200 euros.
Detingut un pres de Lleida per atracar dos bancs amb una arma durant un permís
L'home no havia tornat a la presó i era buscat des de feia un mes
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2018 a les 07:58
Et pot interessar
-
Societat Els socorristes de Barcelona mantenen la vaga després de rebutjar la nova proposta de l’Ajuntament
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost