La policia espanyola ha detingut dos homes acusats d'agressió sexual a quatre noies menors d'edat, una xifra que podria augmentar en la mesura que avanci la investigació. Tots dos són creadors de contingut reconeguts a dues xarxes socials, TikTok i Instagram, on sumaven gairebé 80.000 seguidors en ambdós comptes.
Encara que aquesta xifra de followers no estigui en comparativa amb els influencers i els creadors més reconeguts del món digital, és una xifra significativa que tenia un impacte entre un públic molt concret: el més jove. És en aquest escenari on captaven noies, totes menors d'edat, especialment a través de la xarxa on tenien més força, TikTok.
Segons han explicat els agents de policia a EFE, els dos pseudoinfluencers les convidaven a casa seva, a Madrid, i allà és on les haurien drogat i gravat sense el seu consentiment en diverses agressions sexuals. La investigació ha transcendit aquest dimarts, però des de fa un mes que es van realitzar aquestes detencions. Un dels dos integrants del duo de creadors de contingut ja ha ingressat a presó.
Hi haurà ampliació.
[plantillavirals]
Detinguts dos influencers espanyols per drogar i agredir sexualment quatre menors
Els dos homes aprofitaven la seva popularitat per captar noies a través de TikTok; un d'ells està ingressat a presó

- Imatge d'arxiu d'un agent de la policia espanyola -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 08:53
Et pot interessar
-
Societat Es prohibeix el bany a les platges de Badalona durant dos dies pel vessament del clavegueram
-
Societat Mor Manel Gausa, referent de l'arquitectura catalana, als 66 anys
-
Societat Alerta per pluges molt intenses en 22 comarques aquest diumenge
-
Societat Evolució favorable dels incendis a l'Estat: 16 actius i previsió meteorològica positiva
-
Societat Retards a l'R3 que poden superar els 30 minuts per una incidència entre Vic i Balenyà
-
Societat Els carrers decorats de Sants, en perill: «Mentre puguem, resistirem»