El president de l'Institut Català de la Salut (ICS), Josep Prat, ha presentat la seva sol·licitud de dimissió "per tal de poder dedicar tots els seus esforços a atendre els assumptes que l'afecten aliens a l'ICS", segons ha informat el Departament de Salut a través d'un comunicat.
El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha acceptat la sol·licitud de dimissió de Prat i properament el Consell Executiu procedirà al nomenament del seu substitut. Prat va dimitir del seu càrrec com a director del hòlding d'empreses Innova i de serveis de l'Ajuntament de Reus, després que la CUP de Reus presentés una denúncia davant la Fiscalia de l'Estat.
Dimiteix Josep Prat, president de l'Institut Català de la Salut
Renuncia al càrrec per defensar-se de suposades irregularitats al hòlding Innova de Reus
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 28 de juny de 2012 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó