El president de l'Institut Català de la Salut (ICS), Josep Prat, ha presentat la seva sol·licitud de dimissió "per tal de poder dedicar tots els seus esforços a atendre els assumptes que l'afecten aliens a l'ICS", segons ha informat el Departament de Salut a través d'un comunicat.
El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha acceptat la sol·licitud de dimissió de Prat i properament el Consell Executiu procedirà al nomenament del seu substitut. Prat va dimitir del seu càrrec com a director del hòlding d'empreses Innova i de serveis de l'Ajuntament de Reus, després que la CUP de Reus presentés una denúncia davant la Fiscalia de l'Estat.
Dimiteix Josep Prat, president de l'Institut Català de la Salut
Renuncia al càrrec per defensar-se de suposades irregularitats al hòlding Innova de Reus
ARA A PORTADA
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
L'Aragó demana l'execució forçosa del trasllat de les obres de Sixena en un termini de set mesos Redacció
Publicat el 28 de juny de 2012 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?
-
Societat La majoria de la societat prioritza la igualtat econòmica per sobre de la llibertat financera
-
Societat Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols